17.12.2013

uskomaton pikkujoulu pet-show

kuluneena viikonloppuna EPJY järjesti kurikassa jokavuotisen pikkujoulu petin, johon halusin tietenki omat kanit raahata. oli vain yksi pikku ongelma... olin ite lähössä jokavuotiselle jokkisristeilyllä just samana viikonloppuna! kyllä meinas muutama virtapiiri päästä kyrvähtää ku huomasin, että taas tänä vuonna nämä kaks mulle hyvin rakasta tapahtumaa on tungettu samalle viikonlopulle. viime vuonnahan oli sama homma, vaikka kumpikin järjestettiin lähes kuukautta ennemmin. juuri tätä mun huonoa tuuria! :D

mutta täytyy kyllä kiittää taas ihanaa laajaa ystävä- ja tuttava piiriä, jonka avulla puput pääsi kuin pääsikin näytille - tänäkin vuonna! äiti ja iskä meni kummatki lauantaina seinäjoelle koulutukseen, jonka vuoksi ne ei voinu kaneja huoltaa sillon. matkalla meiltä seinäjoelle ne pudotti boksit äitin työkaverin luo, joka asuu näyttelypaikan vieressä. tämä työkaveri sitten kuskasi kanit ennen näyttelyiden alkua paikalle ja päivän aikana marica hoiti kaikki hommat hienosti, ja oli kuulemma joutunut poukkoilla rakkauksieni kanssa sinne tänne! näyttelyiden loputtua toinen tuttava näyttelypaikan lähettyviltä haki puput luokseen kun ensimmäinen tuttuva joutui myös lähteä kotooaan. illalla taas ohi ajaes äiskä ja iskä nappas taas boksit kyytiin ja toi kotiin. mahtoi olla rankka ja pitkä päivä myös pupuille! mutta iso kiitos kaikille tähän rumbaan osallistuneille! :)

 

oli kyllä onni, että oma kompanja pääsi paikanpäälle, koska palkintosato oli kyllä enemmän kuin kiitettävä. ja uskomattominta oli se, että juuri kun en ollut kerinnyt kaneja näyttelyyn valmistella nimeksikään niin sieltä rapsahti kauan odottamani ysikuutoset, joita vielä kukaan mun kaneista ei oo koskaan saanut! ja vielä tuomarin suosikki, jota henkilökohtaisesti arvostan lähes enemmän kuin PPK -sijoituksia. olin niin onnellinen, että olin ihan hymy pyllyssä laivalla koko loppu viikonlopun ku sain tälläsiä uutisia! :D 

mutta josko jo nyt päästäisiin niihin tuloksiin! mukaan pistin siis pipan, hilpan ja nilleksen. en ollu todellakaan tyytyväinen yhdenkään yleiskuntoon tai turkkiin, joka oli mun mielestä vielä jonkin verran kesken kaikilla. hilpalla on vielä erittäin ruma, lähmäinen ja epätasainen vauvaturkki. tassut jäi kellertäviksi kun en kerinny niitä pestä kuin vaan kerran torstai-iltana, jolloin leikkasin kynnetki.


pisteitä hilppa sai 93,5 joka mielestäni ihan hyvä ensikertalaiselle. en siis valita. näillä pisteillä hilppa oli myös beibi naaraiden LKV1. nilleksen kerryttämistä 95,5 pisteestä olin suunnattoman hämilläni mutta onhan se hieno poika. en vaan oo koskaa kuvitellu, että joku muukin näkisi sen hienouden. nilles oli avointen urosten LKV1 myöskin ja näiden lisäksi PPK3 ja tuomarin suosikki! en siis oo nähtävästi ainut jonka suosikki nilppu on! :D pipa sai ne kauan haavelemani, elämäni ja kaniurani ensimmäiset 96 pistettä ollen myös seniori naaraiden LKV1, PPK1 ja BIS3. hieno mummeli räjäytti potin siis jälleen kerran! <3

kyllä täytyy osata olla onnellinen ja ylpeä näistä tuloksista, en vain ymmärrä miten mulle onkaan siunautunu näin "hyviä" kaneja. siis sen lisäksi, että ne on ihan mahtavia lemmikkejä eikä vain ulkoisesti superkunnossa. niillä on kaikilla myös korvaamattoman ihana luonne. oon myös erittäin kiitollinen kaikista mun kavereista näistä kanipiireistä, vain te teettä tästä hommasta mukavaa ja jatkamisen arvosta. tuntuu niin uskomattoman hyvältä onnistua välillä siinä mitä on odottanu monia vuosia ja saada rispektiä osakseen sen suhteen, että oon tehny tätä monta vuotta. oon mä vissiin siis jotain näistä kaneista oppinutki. :)


laitan tähän vielä nuiden arvostelu lipareet kokonaisuudessaan niin saatte katsoa mitä niistä sanottiin.
pahoittelen myös näiden kuvien taattua minäpuhelin -laatua... kaikki kuvat saa klikattua suuremmiks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti